آموزش خصوصی سئو

ساخت وبلاگ

اکنون که میدانید ریدایرکت چیست در‌پی اشکال ریدایرکت را پژوهش میکنیم. در وضعیت کلی سه نوع طریق اساسی برای ریدایرکت کردن وجود آموزش خصوصی سئو دارااست که مشتمل بر 301، 302 و Meta Refresh می‌باشند.

301 نوعی ریدایرکت کردن میباشد که برای محافظت seo پیشنهاد می شود و آرم میدهد که یک URL برای مدام به تارنما دیگری منتقل گردیده‌است.
302 به معنای جابجایی موقت است.
Meta Refresh
این ها تمامی سه طرز متعدد با فیض به طور کاملً متعدد می‌باشند.

ریدایرکت 301
ریدایرکت 301 یک ریدایرکت مستمر میباشد و در شرایطی‌که شما بدون چاره می‌باشید که از ریدایرکت ها در تارنما خویش به کار گیری فرمائید ، ریدایرکت 301 با‌یقین شایسته ترین طریق برای شما میباشد. در واقع ریدایرکت 301 به معنای تغییر تحول صفحه ها شما تماما میباشد. با جاری ساختن این طریق کاغذ سابق شما دیگر در حاصل جستجوی گوگل علامت داده نمیشود و شیت نو جایگزین آن گردد.

این نحوه بسیار سریع میباشد و اصلا به سکو بندی و بهینه سازی شما جراحت نمی رساند. ممکن میباشد آکادمی رایا پارس برگه ای که یوزرها در هم اکنون تلاوت آن می باشند از جایی دیگر هدایت گردیده باشد و در حالا تغییر تحول داده شدن میباشد، فارغ از اینکه حتی یوزرها از آن آگاه شوند!

ریدایرکت 302
302 یک نوع ریدایرکت موقت میباشد که برای هدایت بازدیدکنندگان تارنما شما به کاغذ دیگری استعمال میگردد. معمولاً هنگامی میتوانید از این نوع ریدایرت به کار گیری نمایید که قصد داشته باشید بعداً شیت مهم را برگردانید. تهیه و حفظ ریدایرکت های 302  غامض خیس از ریدایرکت 301 میباشد، براین اساس خوب میباشد که از آنان کمتر استعمال نمائید و از درست بودن کلیه چیز مطمئن گردید.

در شکل قابلیت و امکان، کوشش فرمائید از 301 استعمال فرمائید، چون ریدایرکت 302 با تنظیمات ضعیف ممکن میباشد برای یوزرها قابل مشاهده باشد و از نظر بهینه سازی بر وب سایت شما اثر منفی دارااست.

ریدایرکت 307
این نوع ریدایرکت 307 بعداز 302 تاسیس شده است و صرفا در مواردی که به تغییر تحول مسیر موقت نیاز میباشد به کار گیری می‌گردد. what is seo ما به شما توصیه می‌کنیم که از ریدایرکت نوع  302 به کارگیری فرمایید، حتی در شرایطی که قصد دارید که محتوای خویش را به صورت موقت منتقل فرمائید.

ریدایرکت Meta Refresh
Meta refresh نوعی ریدایرکت در سطح برگه میباشد و در سطح سرور وجود ندارد. آنان تا حدی seo تارنما را به خطر می اندازند و ممکن میباشد کاوش را مقداری کندتر نمایند. درین نحوه کادرهایی به اکران در میایند که‌این گزاره را ذکر می نمایند: “شما در پهنا پنج ثانیه به کاغذ دیگر منتقل خواهید شد” و آنگاه شمارش معکوس ظواهر می‌شود. خوب میباشد در شکل قابلیت از به کار بستن این نحوه اجتناب نمایید.

ارور 404
زمانی این پیام نشان داده میشود، بدین معنا میباشد که وبسایت شما از روش سرور قابل دسترسی وجود ندارد. در صورتی‌که یک ریدایرکت به صحت تهیه و تنظیم نشده باشد، این پیام قادر است ظواهر گردد. به صورت کلی، خطای 404 بدین مفهوم میباشد که وبسایت و یا این که ورقه اینترنت نیست. عالی میباشد که شما برای تارنما خویش یک ورقه سفارشی گردیده برای اکران خطای 404 داشته باشید استفاده کننده بتواند با به کارگیری از آن به وب سایت اساسی بازگردد. این یک طرز مطمئن برای دوری حیف کردن بازدید وب سایت شما است.

نادرست 410
به‌دنبال گونه های ریدایرکت چیست خطای 410 را معرفی میکنیم. خطاهای 410 هنگامی ظواهر می‌شوند که تارنما شما از دسترس یوزرها بیرون گردیده باشد. این نادرست به Google آرم میدهد که هیچ گاه این کاغذ را مجدد مرور و پژوهش نکند، چون این برگه دیگر نیست. این مسئله قادر است موثر باشد، چون در‌این‌حالت‌ دیگر وب سایت شما در نتیجه ها موتور کاوش اکران داده نمی‌شود.

از جمله فکر کنید که شما مالک اینترنت سایتی برای یک استخراج و کاری می باشید که دیگر سرویس ها خاصی ارائه نمی دهد و شما دیگر به برگه آن برگه نیازی ندارید. با به کارگیری از این غلط هیچ شخصی حاذق به بازدید از سایتتان نخواهد بود و مکان نگرانی خواهد بود.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:14

همین آغاز بگوییم که بهینه سازی و کانال‌های اجتماعی از هم جداگانه نیستند. در واقعیت در صورتی بخواهید آموزش خصوصی سئو فعالیت seo را به طور اصولی ایفا دهید می بایست از کانال‌های اجتماعی هم تحت عنوان یک عجله‌دهنده به کار گیری نمائید. زیرا این دو شبکه در واقعیت روی هم اثر میگذارند.

ولی اذن بدهید این دو را غیر وابسته کنیم و واحد سنجش کسب درآمد آنها‌را مقایسه کنیم.

کانال‌های اجتماعی محل فروش نیستند. مخصوصا در صورتیکه قصد دارید مارک گردید کانال‌های اجتماعی فقط برای تولید رابطه با یوزرها میباشد. آکادمی رایا پارس جایی که آن ها میتوانند عکس‌ها، پست‌ها و مطالب شمارا ببینند و شما‌را تحت عنوان یک مارک دارای اعتبار بپذیرند و با شما ارتباطی مجاورت داشته باشند.

ولی یک‌سری نکته:

تا‌زمانیکه شما فالورهای متعددی در کانال‌های اجتماعی نداشته باشید یعنی عملا فروشی هم ندارید.
فرض کنیم شما فالورهای متعددی دارید. ولی این فالورها اثبات می‌باشند و نرخ پرورش آنان هم بسیار معدود میباشد. پس شما عملا با مشتری‌های اثبات‌تان در ارتباطید و مشتریان تازه خیلی نادر سراغ شما میایند.
البته seo سایت متعدد میباشد.

درصورتی که از بهینه سازی سود بگیرید. روزمره هزاران مشتری نو خواهید داشت که نخستین دفعه میباشد با وبسایت شما روبرو می شوند.
مستقیما وارد صفحه ها فروش شما میگردند و در به عبارتی نگاه اولیه کالا و یا این که سرویسی که دنبالش می‌باشند را پیدا می‌نمایند.
در‌صورتی‌که تجربیات‌ی دیدنی توجهی به یوزرها بدهید مطلقا این یوزرها به مشتری اثبات شما تبدیل میگردند و در کانال‌های اجتماعی هم شما‌را فالو می‌نمایند.
بهینه سازی یک استراتژی کار کشته میباشد. what is seo یک استراتژی که روزمره صدها و هزارها مشتری تازه را روانه‌ی وبسایت شما می‌نماید.

70 درصد ترافیک تارنما‌ها از موتورهای کاوش میباشد.
آمارهای جهانی نماد میدهد که به طور معدل 70 درصد از ترافیک وبسایت‌ها از موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل مدد میشود. یعنی شما هرچقدر هم در کانال‌های اجتماعی فعال باشید همچنان ترافیکی که قرار میباشد از روش بهینه سازی تارنما اخذ فرمائید بیشتر میباشد. سازه به گفته متخصصین حوزه بیزنس، درآمدزایی از seo شایسته ترین طرز درآمدزایی از وب میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 13:05

مرتبه بندی شما بسته به مکانی که کاوش صورت گرفته متعدد خواهد بود. چنانچه سکو بندی خویش را در یک حیطه جغرافیایی نظارت نمائید ، آموزش خصوصی سئو بایستی در تعدادی ناحیه دیگر نیز آن‌ها را نظارت نمایید تا ادراک ظریف تری از سکو خویش داشته باشید. آیا اعتنا نموده اید که نتایجی که برای یک جستجوی خاص میگیرید میتواند تماماً گوناگون از فرد دیگری باشد که به عبارتی کاوش را جاری ساختن می‌دهد؟

به این ترتیب هر شخصی بسته به جای جغرافیایی ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی از موتورهای کاوش بگیرد. برهان این فرمان این میباشد آکادمی رایا پارس که گوگل پیش از آوردن نتیجه ها جستجوی شما ، وبسایت هایی را که تا قبل از اینً بازدید نموده اید ، محل استقرار خویش و حتی دستگاهی را که از آن به کار گیری می‌کنید ، آیتم رسیدگی قرار می‌دهد و این مورد بر روی نتیجه ها اثر میگذارد و ممکن میباشد تصور کنید افت ترافیک تارنما داشته اید.

رقبا شغل های گوناگون را عالی از شما جاری ساختن می‌دهند.
این قابلیت وجود داراست که شما کلیه امور را به صحت جاری ساختن می دهید ولی همچنان ترافیک خویش را از دست داده و در جايگاه بندی خویش افت بسیار متعددی را می‌بینید. یک عامل برای این دستور ممکن میباشد این باشد که رقبای شما عمل بهتری را نسبت به شما اجرا می‌دهند. با تجزیه و محاسبه و تحقیق بر عمل های رسانه های اجتماعی ، استراتژی های تولید پیوند و بازاریابی محتوا ، رقبا را تحت حیث داشته باشید. میتوانید از ابزارهایی مانند Wayback Machine و یا این که Versionista استعمال فرمائید تا مشاهده کنید رقبای شما چه تغییراتی ساخت کرده اند.

همینطور می‌توانید از ابزارهای نظارت بک پیوند به کار گیری نمایید تا ملاحظه کنید آیا بلاک های جدیدی هجوم آورده اند یا این که نه. what is seo آنان ممکن میباشد یک کمپین بهینه سازی برای خویش داشته باشند. وقتی که فهمیدید رقیبان شما برای پیشی به دست آوردن از شما چه کاری اجرا داده میباشد ، خوب میباشد بعضی از تغییرات شبیه را شما نیز اعمال دهید و یا این که آن موردها را عالی اعمال دهید تا ایراد افت ترافیک وبسایت را برطرف نمایید.

سرعت وبسایت شما زیر میباشد.
سرعت لود محتوای صفحه های شما خیر صرفا در درجه بندی بلکه بر تجربیات کلی بازدید کنندگان تارنما شما تأثیر میگذارد. هنگامی بارگیری صفحه های بیشتر ارتفاع می‌کشد ، نرخ کلیک و یا این که ناکامی بیشتر میباشد چون اشخاص نمی توانند بازه زمانی وقت گیر درانتظار دیدن محتوای شما باشند برای نظارت سرعت برگه خویش ، عملکرد فرمائید از ابزار PageSpeed ​​تازه و بهبود یافته گوگل به کارگیری فرمائید. این ابزار برای ادغام داده های حقیقی وواقعی مخاطب از تازه تغییر و تحول یافته اند. صفحه های بسته به‌سرعت بارگیری آنان به طور سریع ، آرام و میانگین ​​جايگاه بندی میگردند.

اشتباهات سرور در اینترنت سایتتان فیس داده میباشد.
در صورتی تارنما شما با خطاها سرور روبرو گردد ، ممکن میباشد سود یک کارایی خاطر مخفی حاد و یا این که یک نشان گذاری خالی باشد که به گوگل بات ارائه می گردد. به این ترتیب بسیار اساسی میباشد که هرگونه اختلال سرور را تخت‌گاز برطرف فرمائید. در گزارش های سرور خویش در پی غلط بگردید و از ابزار Fetch and Render گوگل برای تست طریق ارائه و یا این که خزیدن URL در وبسایت خویش به کار گیری فرمائید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 91 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 12:59

متأسفانه ، تمامی وبسایت های مسافرتی فرایند بالا را دنبال نمی‌کنند و اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که سبب می‌شود بازدید و مرتبه خویش را از دست بدهند. آموزش خصوصی سئو همه گیرترین ایرادات مرتبط با seo تارنما های توریسم:

به کارگیری از پلتفرمی که با بهینه سازی سازگار وجود ندارد – این خطا شماره یک میباشد که طی چندین سال قبل بارها چشم گردیده. اکثری از وب سایت ها که در حوزه ساخت وب سایت توریسم سرویس ها عزم می‌دهند ، آکادمی رایا پارس تنی چند از خصوصیت های عالی را برای تاکسی های مسافرتی ساخت می نمایند البته هنگامی دفعه به موتور های کاوش میرسد که انها را نظارت نمایند، بسیار وحشتناک میباشد.

هنگام تعیین یک بستر برای کسب و کار مسافرتی خویش ، خیر فقط در ادامه خصوصیت هایی که برای رزرو ارائه می‌دهند باشید بلکه در‌پی یک پلتفرم باشید که که از لحاظ بهینه سازی نیز مطلوب باشد. شما یک تارنما می‌خواهید بتواند از روش جستجوگرها ترافیک متعددی جذب نماید و خیر اینترنت سایتی که دارنده ظاهری دیدنی و اختصاصی بفرد باشد البته شانس استخراج درجه بندی مطلوب برای کلمه ها کلیدی تجارت شما‌را ندشته باشد. در حالتی که از وردپرس استعمال می‌کنید، what is seo پوسته های توریسم گزینش قابل قبولی برای شما خواهند بود.

خطاها محتوای تکراری – هر چیزی که در صفحه های منحصربه‌فرد  خویش منتشر می‌کنید بایستی برای سایت شما منحصربه‌فرد باشد. استعمال از محتوایی که تا قبل از اینً در اینترنت سایتهای دیگر منتشر گردیده‌است یک همت بد به حساب آورده می شود.

عدم حضور رسانه های اجتماعی – بازاریابی در شبکه‌های‌مردمی ممکن میباشد مستقیماً رزرو ساخت نکند البته برای تولید یک اسم بهتر برای مارک شما ضروری میباشد.

عدم رابطه با مشتریان – در نظر نگرفتن ایده ها مشتری یا این که جواب ندادن به پیام های شبکه های عمومی برای اعتبار شما در زمانبر دوران مضر میباشد.

حرف نهایی جهت بهینه سازی وب سایت های توریسم
امروزه بازاریابی دیجیتال برای صنعت هجرت یک کوشش معمول میباشد.ساخت یوزرها هدفمند ارگانیک از Google یک کدام از معمولی ترین منش ها (که به فرصت و شکیبایی متعددی نیاز دارااست!) برای کشاندن مشتریان به سمت دستیابی و کاری در صنعت سفر و توریسم میباشد.

نکات اساسی که بایستی درباره ی بهینه سازی کاوش در هجرت به خیال بسپارید:

تارنما خویش را برای سئو محلی و Google Maps با صرفه فرمائید. زمانی فرآیند را به صحت دنبال نمائید ، به احتمال زیاد Google کسب و کار شمارا روی نقشه Google و در بالای حاصل ارگانیک علامت می‌دهد.
باور نتیجه ها نمائید که شیت اساسی شما برای لغت ها کلیدی مربوط به مکانهای مقصود شما با صرفه شد‌ه‌است.
با اعتنا به محتوا ، تیتر صفحات و توضیحات ، “صفحه ها مقصد” خویش را با صرفه نمایید.
روی محتوای صفحه ها بودجه اتومات فرمایید تا اختصاصی و جذاب گردد.
از داشتن مطالب اساسی در TABS پرهیز کنید.
توان رسانه های اجتماعی را دستکم نگیرید. شما بایستی یک پروفایل فعال در همگی شبکه های مردمی اساسی داشته باشید.
از روش پیوندها فردی یا این که بیانیه های مطبوعاتی با وب لاگ نویسان مسافرت و مجله نگاران مهاجرت رابطه برقرار فرمائید.
درصورتی که از قبلی استراتژی بازاریابی محتوا ندارید ، فعلا با یک وب لاگ مسافرت آغاز نمایید.
باور نتایج فرمائید که سایت شما رسپانسیو بوده و در تلفن همراه اکران قابل قبولی دارااست.این احتمال وجود داراست که کلیه کسانی که به وبسایت شما دسترسی دارا هستند رایانه ندارند. بدین ترتیب ، برای ارتقا احتمال دسترسی به تارنما خویش ، باور نتیجه ها فرمایید که وبسایت شما در موبایل به نیکی نشان داده می شود.باور نتیجه ها فرمایید که تارنما شما امن میباشد (https).
اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که سایت شما در سریعترین مجال ممکن بارگیری میگردد.
هنگام گزینش بستری برای بیزنس مسافرتی خویش ، صرفا درپی خصوصیت های تجاری نباشید ، بلکه سئو ان پلتفرم و یا این که cms را نیز تحلیل نمائید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 82 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 12:38

طبق داده های عددی بدست آمده حدود 43٪ از مشاغل و استخراج و شغل های آنلاین تماما موجودی محصول و مدیر انبار را اجرا نمی دهند! طبق گزارش در سال2019، بخش اعظمی از صاحبان مشاغل خرد هنوز آموزش خصوصی سئو هم موجودی کالای خویش را با دست اکانت می نمایند، به مداد و شیت متکی بودن می نمایند و به طور دستی اطلاعات را ارائه می کنند. با دقت با گاز و رقابتی بودن بازار امروز، این زمینه سرسام آور میباشد.

این نوع سیستم های دستی میباشد که باعث به اشتباهات انبارداری و حسابداری می گردد. در موقعیت کلی مدیر ضعیف موجودی متاع میتواند سبب ساز به ضررهای هنگفتی خواهد شد و برخی از آنان به تفصیل تحت میباشد:

مشتریان درصد خرید از دست میروند: این موقعیت وقتی رخداد می افتد که موجودی خویش را به صحت پیش گویی نکنید و از دید موجودی مال در انبار خویش مبتلا محدودیت باشید. در سود، سطح تحت موجودی سبب از دست رفتن فروش و در غایت حیف کردن مشتری می‌شود. کوشش نمایید مال با موجودی مازاد برای محصول ها کم یاب و یا این که برای محصولاتی که در فصل خاص خرید بیشتری دارا هستند آکادمی رایا پارس را در انبار خویش داشته باشید.
عدم توانگری در در دست گرفتن موجودی ظریف مال: در شرایطی‌که پیش گویی موجودی متاع ظریف نباشد، ممکن میباشد در اداره مغازه خویش در گیر ایراد گردید.
تأخیر در تحویل سفارشات: یکی‌از دیگر از خطاها بلندمرتبه ناشی از نادرستی مدیریت انبار تأخیر در تحویل محصول میباشد. اجرا سفارشات در رئیس مشاغل بیزنس الکترونیکی بسیار اصلی میباشد و در‌صورتی‌که نمی‌خواهید مشتریان خویش را درانتظار به کار گیری از تولید ها خویش نگه دارید، یقین نتایج فرمایید که موجودی کالای شما خیلی نادر وجود ندارد. این موردها گران قدر ترین مشکلاتی بود که به جهت رئیس نامناسب موجودی ووکامرس چهره می‌دهد. حدس مطلوب موجودی کالای شما در انبار خیر صرفا برای خدمت دهی به موقع به مشتریان بلکه برای پرهیز از کمبود نقدینگی اساسی میباشد.
علاوه بر اینکه صدور فاکتور برای ورود و خروج فرآورده یکی‌از لازمه‌هاست می بایست پلاگین های صادرکننده فاکتور برای وردپرس را بشناسید به همین عامل ما در نوشته ی علمی‌ای شایسته ترین پلاگین صدور فاکتور را به شما معرفی کرده‌ایم.

التفات پیاده سازی سیستم انبارداری و حسابداری ووکامرس
رئیس موجودی فرآورده و انبارداری سنگ بنای ماندگاری یک دکان ووکامرس است. سازماندهی مطلوب موجودی محصول کارایی جاری زنجیره تأمین را ضمانت می نماید. البته چرا رئیس موجودی و انبارداری برای فعال سازی دکان ووکامرس بسیار اساسی میباشد؟

مدیر موجودی نقش مهمی در تجربیات مشتری دارااست.
خویش را مکان خریدار فکر کنید  what is seo که به یک دکان مراجعه می نماید ولی ناچار میباشد با دست خالی برگردد چون مدیریت دکان به شما گفته: “ما موجودی نداریم.” این حس بسیار بدی را در مشتریان شما ساخت می نماید و بسیار مأیوس کننده است. موجودی متاع بر خرید مشتریان اثر بسیار متعددی می‌گذارد و مشتریان کم کم به دکان هایی که در اعمال سفارشات خویش سریع نیستند، گشوده می‌شوند. در سود، شما استارت به تلف کردن لیدهای دارای شرایط خویش میکنید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 72 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 13:12

سرعت وبسایت یکی‌از مهمترین کارداران جايگاه بندی میباشد. آموزش خصوصی سئو گوگل از وبسایت های نماید استقبال نمی نماید و مدام یوزرها خویش را در نوبت نخستین قرار می‌دهد، به این ترتیب تنها شایسته ترین تجربیات را برای آنان می‌خواهند. به همین ترتیب به وبسایت های سریع سکو نیکی در صفحه ها جستجوی خویش می‌دهد. در‌حالتی که سرعت سایت شما از آنان بیشتر باشد میتوانید آکادمی رایا پارس از رقابت خویش جلو بیفتید. فاکتورهایی وجود داراست که موتورهای کاوش پیش از اینکه شما‌را در صفحه ها خویش مرتبه بندی نمایند، در لحاظ می‌گیرند و در صورتیکه پیروز گردید در همگی آنان از حریف خویش خوب باشید، از آنان پیشی می‌گیرید.

ابزارهای آزمایش سرعت بدون‌پول وجود دارااست که میتوانید از آن‌ها به کارگیری نمایید، دوست داستنی ترین آنها GTmetrix ، PageSpeed ​​Insights و Test Page Web می‌باشند . آن‌ها داده های ارزشمندی را راجع به سرعت موادسازنده متعدد مانند کد تارنما و seo تصویر به شما نشانه میدهند. سفارش می شود what is seo سرعت وبسایت خویش را نیز ترجیحاً هر چندین هفته یک توشه تجزیه و نظارت نمایید.

تجزیه و آنالیز تجربیات کاربری
گوگل تجربیات استفاده کننده را نیز تحت عنوان یک دلیل اصلی در درجه بندی در لحاظ میگیرد. آنها معمولاً وب سایت هایی را آنالیز می نمایند که پیمایش در آن راحت خیس از سایرین میباشد. آن‌ها همینطور دوست دارا هستند تا آنجا که ممکن میباشد یوزرها متفاوت در دسترس وب سایت ها باشند. این بدان معناست که یوزرها روی تلفن، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ خویش به راحتی از وبسایت آنان استعمال نمایند.

بهینه سازی وب سایت خویش را بهبود ببخشید.
مدام چیزی وجود دارااست که می‌تواند به سمت عالی تغییر‌و تحول نماید ، چرا‌که گوگل مرتباً استانداردهای خویش را برای یک وبسایت کیفیت خوب بالا میبرد. بدین ترتیب بعداز ارزیابی و نظارت وبسایت رقبای خویش خوب میباشد بر روی بهبود تارنما خودکار فرمائید.

شایسته ترین محتوای ممکن را ساخت‌و‌ساز فرمائید. محتوا به عبارتی چیزی میباشد که تفاوت ها را رقم می‌زند. گوگل می‌خواهد شایسته ترین جواب را به یوزرها خویش بدهد. از‌آن‌جا‌که میخواهید از رقابت خویش پیشی بگیرید، خوب میباشد محتوایی را که ساخت‌و‌ساز می نمایند را به توجه پژوهش نمایید و برنامه ای را برای کامل شدن آن‌ها پیاده سازی نمایید

شایسته ترین تجارب کاربری را ارائه دهید. پیاده سازی خوشگل برای وبسایت شما عالی میباشد، ولی شما همینطور بایستی یقین نتیجه ها فرمائید که تارنما شما برای کاوش و استعمال از آن سهل میباشد. همینطور موضوع رفع خطاهای وب سایت که بازدارنده هدف ها مخاطب میگردند نیز وجود داراست. فرصت لود شیت خویش را کاهش دهید. مجال بارگیری وبسایت نصیب عمده ای از تجارب استفاده کننده میباشد. هرچه مقطع فرصت بارگیری یک ورقه بیشتر باشد، احتمال اینکه یوزرها آن را سوراخ نمایند نیز بیشتر میباشد.

وب سایت خویش را تلفن همراه پسند فرمائید. طرز مشاهده و کوشش یک تارنما در دستگاه های گوشی تأثیر بسزایی در مشاهده آن در حاصل کاوش خواهد داشت. بدین ترتیب نظارت نمایید که در تلفن همراه نیز به خیر و خوبی اکران داده شوند.

نرخ کلیک خویش را ارتقاء دهید. موتورهای کاوش نظارت می نمایند که یوزرها هر یک‌سری وقت یکبار برای حاصل کاوش روی حاصل کاوش کلیک می نمایند. در صورتی‌که کلیک بیشتری اخذ میکنید یا این که CTR بالاتری نسبت به رقبا دارید منطقا می بایست در SERP جايگاه بالاتری داشته باشید. هرچه صفحه ها شما مرتبه بالاتری داشته باشند، کلیک های بیشتری نیز برای این صفحه ها اخذ می نمایند.

عنوان ها و توضیحاتی را برای صفحه ها تارنما خویش بنویسید که یوزرها را تشویق به کلیک کردن می نمایند، حتی در شرایطی که آن را زیر خیس در نتیجه ها کاوش ببینند. چنانچه موادتشکیل دهنده قابل کلیک در وبسایت شما وجود دارااست، آنان‌را نیز قشنگ نمایید. همینطور در‌حالتی که رقبای شما در رسانه های اجتماعی صفحاتی ندارند (یا این که تنها در آنجا خیلی فعال نیستند)، احتمالاً به عایدی شما خواهد بود.

براین اساس به صورت تر و تمیز پست های خویش را در شبکه های عمومی قرار دهید. نشر محتوای دیدنی در تارنما شما و در شبکه‌های‌عمومی نیز همین طور میباشد: شما میخواهید که یوزرها نسبت به محتوای شما واکنش علامت دهند خیر اینکه به آسانی به آن نگاه نمایند. در کپشن های خویش سوال ها گشوده را بپرسید که بازدید کنندگان را به جواب دادن تشویق می نماید محتوایی که عموم را به کمپانی در آن‌ها ترغیب می نماید (مانند نظرسنجی ها، امتحان ها و مسابقه ها) گزینه عشق و علاقه جهانی میباشد.

توده بندی
تحقیق بهینه سازی تارنما حریف شما می‌تواند امداد قابل توجهی نماید. این میتواند به شما در بهبود سایت خویش و پیشی تصاحب کردن از رقابت یاری دهد. خوشبختانه برای ما، یک‌سری شیوه و ابزار وجود داراست که به ما قابلیت میدهد بهینه سازی تارنما حریف خویش را نظارت کنیم. برای دیدن شیوه همت آنان، می‌توانید از روش ابزارهای مربوط به لغات کلیدی مانند SpyFu و Ahrefs رسیدگی فرمائید که کدام لغت ها کلیدی را به کار گیری می نمایند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 86 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 13:19

سوالی که میخواهیم مطرح کنیم این میباشد که در شرایطی که AMP سرعت بار گذاری صفحه های را بالا می‌برد و گوگل صفحه ها AMP را سریعتر از صفحه ها وبسایت ایندکس می نماید چرا برای دسکتاپ از این ورژن به کار گیری نکنیم؟ آموزش خصوصی سئو و ورژن ای سبکتر از وب سایت خویش را ساخت و ساز و بار گذاری نکنیم. همان طور که در بالا گفتیم سرعتی که وب در کشور‌ایران دارااست بسیار ذیل خیس از کشورهای دیگر میباشد وب 4 تا 6 مگابایت بر ثانیه که در جهان تحت عنوان وب سرعت تحت شناخته میگردد از معدل سرعت وب در جمهوری اسلامی ایران بسیار فراتر میباشد. براین اساس تکنولوژی AMP شاید برای ما بسیار ارزنده خیس از سایرین باشد. با به کار گیری تکنولوژی این رخدادها برای شما پیش خواهد آمد:

گوگل اینترنت تارنما شمارا بر روی تلفن همراه تحلیل می نماید.
در‌حالتی که شما ورژن AMP از صفحه های خویش داشته باشید گوگل آغاز این صفحه ها را پژوهش خواهد کرد
AMP محتوای کمتری داراست که می‌تواند آکادمی رایا پارس در معنای نادر ارزشتر بودن آن برای بهینه سازی باشد.
AMP سریعتر لود می‌گردد. بدین ترتیب خویش AMP ممکن میباشد بعنوان یکی عامل ها مثبت در درجه وبسایت شما شغل نماید.
ایندکس دوم گوگل برای دسکتاپ داده ها خویش را از صفحه های ایندکس گردیده موبایلی میگیرد.
درجه تارنما شما برای ورژن دسکتاپ در بالا سوای مزایای سرعت AMP بدست خواهد آمد.
برای آنکه تصمیم بگیرید که اینترنت تارنما خویش را به طور AMP در آورید بایستی این نکته را به خیال و خاطر داشته باشید که AMP پروژه متن گشوده میباشد اما تا کنون هیچ کس دیگری غیر از گوگل از آن برای کاوش فایده نبرده میباشد. what is seo براین اساس نمی قدرت بیان کرد این پروژه در آتی استاندارد طراحی وب سایت خواهد بود یااینکه یکی‌از دیگر از پروژه های باخت خورده و رها گردیده میباشد.

فیض گیری
همانگونه که از اسم AMP معین میباشد این تکنولوژی بر روی صفحه های وب سایت طراحی می‌شود. براین اساس در صورتی صفحه ها وبسایت شما بر اساس متن زیاد میباشند عملاً به کار گیری این تکنولوژی برای تارنما شما چندان موثر نخواهد بود. در قبال تارنما هایی که دارنده صفحاتی می باشند که در تلفن همراه به مشقت لود میگردند می‌توانند از این تکنولوژی برای معمولی سازی کد های این صفحه های منفعت ببرند.

تکنولوژی AMP برای مستقل سازی کدهای معمولی از غامض برای اکران ورژن معمولی خیس وب سایت برای دستگاه هایی میباشد که از وب کندتری به کارگیری می نمایند. بدین ترتیب این نکته را بایستی هنگام به کار گیری این تکنولوژی به خیال داشت.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 83 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 13:03

seo منفی (Negative سئو) عبارت میباشد آموزش خصوصی سئو از بکارگیری تکنیک های مخرب برای زیر آوردن جايگاه تارنما های رقبا. تکنیک های seo منفی برای تارنما مقصود در زمان بر مقطع مخرب می باشند و به وبسایت رقبا زخم میدهند. برای شناخت بیشتر با تکنیک های seo منفی با ما یاور باشید.seo یا این که seo وبسایت عبارت میباشد از جاری ساختن یکسری تاکتیک برای معرفی وبسایت به موتورهای کاوش و مهمتر از همگی آن‌ها گوگل، بهینه سازی مشتمل بر همه عمل هایی میباشد آکادمی رایا پارس که داخل تارنما و سوا وب سایت برای بالارفتن جايگاه وب سایت در موتورهای کاوش جاری ساختن میگردد. در بهینه سازی منفی با سوء استعمال از طریق های offpage seo همت می‌گردد که به رقبا زخم وارد گردد.  

هنگامیکه از بهینه سازی منفی حرف می گردد. what is seo در مجموع میتوان خاطرنشان کرد که خواسته تکنیک هایی از بهینه سازی می‌باشند. که جوانمردانه به شمار نمی فرآیند. بعضا از این تکنیک ها مغایر قواعد موتورهای کاوش بوده و در حین فرصت برای تارنما مخاطب مضر خواهند بود. این تکنیک ها با غرض تخریب حریفان انجام می گردند. برخی از آن‌ها بر روی seo وبسایت اجراکننده مخرب و برخی دیگر هنوز ضرری به تارنما مجری وارد نمیکنند.

مقصود این تارنما از معرفی تکنیک های seo منفی و روش طراحی آنان، اجتناب یوزرها از این تکنیک ها و عدم استعمال از آنان بصورت تصادفی میباشد. چون که بعضی از این تکنیک ها در ظواهر مشکلی برای جاری ساختن ندارند. برای مثال فراهم نمودن تعداد متعددی بکلیک اسپم برای رقبا و گزارش آن به گوگل. ظواهر این عمل هیچ ایرادی ندارد و هیچ منبع قانونی هم این عمل را جزء کارهایی که ممکن میباشد به تنبیه تارنما سبب خواهد شد لیست نکرده میباشد. البته بکارگیری این تکنیک جزء تکنیک های seo منفی میباشد. چون که برای بالا بردن سکو وبسایت در گوگل از محتوای تارنما خودمان و یا این که تبلیغ محتوای تولیدی خودمان استعمال نکرده ایم.

بهینه سازی منفی چیست و مشتمل بر چه مواقعی میشود؟
تکنیک هایی که برای بهینه سازی منفی بکار می‌روند بسیار خطرناک می باشند. حتی تکنیک هایی که در هم اکنون حاظر هیچ تنبیهی از سوی موتورهای کاوش را متوجه تارنما ما نمی‌کنند. معمولا موتورهای کاوش هر یک‌سری وقت یکبار الگوریتم های خویش را بروز رسانی کرده و در‌این بروز رسانی ها موتورهای کاوش کار کشته به شناسایی وب سایت های متقلب بیشتری می گردند. تکنیک های بهینه سازی منفی را با هم پژوهش میکنیم:

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 13:19

این الگوریتم نوظهور و ناشناخته، جدیدترین الگوریتم روزمره‌ی گوگل میباشد و به رسیدگی محتوای تازه و کاربرپسند می پردازد. آموزش خصوصی سئو  شخص مطالبی که تنها برای مالامال کردن صفحه ها تارنما نوشته میشوند ولی از لحاظ محتوا داده ها جدیدی به مخاطب اضافه نمی کنند، نامناسب قلمداد می‌نماید. به همین عامل این الگوریتم تا به امروز غامض‌ترین الگوریتم گوگل نامیده گردیده‌است.

الگوریتم سارق دریایی گوگل
در قبل دزدان دریایی شخصیت‌های منفور و خشنی بودند که به غارت کشتی‌های دیگر می‌پرداختند، البته امروزه به امداد ما آمده‌اند. وظیفه‌ی دزدان دریایی شناسایی مطالب اسکن گردیده و حذف آنان از کاوش میباشد. آکادمی رایا پارس این قضیه بر همت بخش اعظمی از وب سایت‌های اشتراک ‌گذاری نتیجه ها منفی دارااست و مطالب آنان را اسکن قلمداد می‌نماید.
عده بندی
الگوریتم‌ های گوگل گروه‌ای از شیوه نامه‌ها می‌باشند که سبب ساز بهبود چگونگی کاوش و سکو‌بندی تارنما‌ها میشوند. با به کارگیری از این الگوریتم‌ها تارنما‌هایی در صفحه های اولیه سرچ قرار می گیرند که محتوای خلاقانه، اثرگذار، what is seo غیر نسخه برداری و قابل اعتقاد و باور ساخت نمایند. به خواسته مراقبت این چگونگی، الگوریتم‌ها به طور مداوم آپ تو دیت میگردند. همینطور غرض پایانی همگی‌ی الگوریتم‌ها هدایت یوزرها به تارنما‌هایی میباشد که داده ها ظریف و کاربردی آپلود می‌نمایند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 102 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 13:42

به صورت معمول برای جستن نتیجه ها کاوش، کافی میباشد آموزش خصوصی سئو واژه و کلمه یا این که عبارت موردنظر خودتان را در گوگل وارد نمایید و بعد از آن بر روی کاوش کلیک فرمائید. با این شغل تک تک مطالب مرتبط بر پایه ی مرتبه بندی گوگل، برای شما به اکران گذارده می‌شوند.

اپراتور نقل عهد و پیمان
در‌این نوع جست و جو چنانچه هر عبارتی را باطن نشان نقل قسم”” قرار دهید، در واقع شما به گوگل می‌گویید که فقط کلماتی که باطن نماد نقل پیمان می‌باشند را کاوش نماید. در صورتی‌که که عبارت شما تک واژه و کلمه ای باشد، منجر حذف مترادف و هم معنی ها می گردد.

مثلا فرض فرمایید به‌دنبال جست و جوی‌بار تلفن همراه آیفون در گوگل می باشید. آکادمی رایا پارس عبارت تلفن همراه آیفون ۶ را در گوگل کاوش میکنید:

با یک نگاه کلی متوجه می‌شوید که حاصل آرم داده گردیده گردیده لزوما با عبارتی که جست و جو کرده‌اید، مرتبط نیستند. مثلا یک کدام از لینک و پیوند ها تلفن همراه آیفون ۶اس را علامت می‌دهد.

برای جست و جوی‌بار ظریف عبارت، از نماد نقل قسم استعمال می‌کنیم. بنابراین فیض کاوش این چنین خواهد بود:

در فیض گوگل حاصل مربوط به کلمه و واژه کلیدی “تلفن همراه آیفون ۶” را به شما آرم میدهد.

حذف یک واژه از نتیجه ها گوگل (اپراتور منفی-)
با به کارگیری از این طرز میتوانید چند کلمه و واژه را از نتیجه ها جستجوی خویش حذف فرمائید. درین اپراتور، وقتی که – در مقابل اصطلاحی قرار بگیرید، what is seo موجب حذف آن عبارت از حاصل کاوش می گردد. برای مثل درصورتی که در شروع برگزاری مسابقات فوتبال لیوان آسیا باشیم و بخواهیم درباره‌ی مجموعه کشورها آسیا کاوش کنیم، با مطالبی مانند تصویر تحت راجع‌به فوتبال روبه رو می شویم. مجموعه کشور ها آسیا هیچ ربطی به فوتبال ندارد، البته زیرا در آن فرصت گزینه اعتنا اکثری از رسانه ها میباشد، نتیجه ها هم زیر اثر آن قرار می‌گیرد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 15:29

تیم بندی ها و برچسب ها به شما امداد می نمایند تا تولید ها را در سراسر فروشگاه اینترنتی خویش مرتب سازی فرمائید. آموزش خصوصی سئو این شغل سبب ساز میگردد مشتریان شما جنس متناسب متبوع خویش را پیدا نمایند.

مجموعه ها و برچسب ها نیز به همین ترتیب به موتور های کاوش امداد می نمایند. هر گروه از محصول ها و برچسب ها در ووکامرس کاغذ منحصر به خویش را دارا هستند که به وسیله موتور های کاوش خزیده و فهرست می‌شوند.

از‌آنجا که این صفحه ها دارنده تولید ها شبیه می‌باشند، رایا پارس این دستور تراکم کلمه ها کلیدی آن‌ها را ارتقا می‌دهد و احتمال سکو بندی آن ها را برای عبارات کلیدی بیشتر می نماید.

اکثری از مبتدیان راجع به تفاوت در بین مجموعه و برچسب ها سرگردان میگردند و در غایت از آن‌ها به طور اشتباه به کار گیری می نمایند. what is seo تیم ها برای تیم بندی وسیع تولید ها شما در لحاظ گرفته گردیده اند. در‌حالتی که دکان شما کتاب بود، تیم ها فهرست مطالب خواهند بود.

از جمله، یک دکان پوشاک می‌تواند تیم هایی مانند جامه مردانه، زنانه، جواهرات و غیره داشته باشد. گروه ها سلسله مراتبی می باشند، به این ترتیب میتوانید مجموعه های طفل را به آن‌ها اضافه نمائید.

از طرف دیگر، برچسب ها لغات کلیدی خاص تری میباشند که مختصات متاع را تعریف می نمایند. از جمله، یک جنس بلیز قادر است برچسب هایی مانند خرقه راحتی، تابستانی و مورد ها دیگر داشته باشد.

Alt Text را برای تصاویر متاع اضافه فرمائید.
اکثری از مشتریان به جستجوی تصویر روی میاورند تا تخت گاز تولیدها متبوع خویش را پیدا نمایند. برای امداد به دارندگان سایت، گوگل به تازگیً دکمه “مشاهده تصویر” را از حاصل جستجوی تصویر خویش حذف نموده است. این بدان معناست که یوزرها بایستی از تارنما شما دیدن نمایند تا تصویر همدم با متن را مشاهده نمایند.

این فرایند بیشتر به دکان های آنلاین یاری می نماید تا مشتریان پرانگیزه را به سمت سایت های خویش سوق دهند.

بهینه سازی تصویر بسیار مشابه جستجوی اینترنت میباشد. گوگل از هوش تصنعی، تشخیص تصویر و الگوریتم های دیگر برای امداد به یوزرها در یافتن تصاویر متبوع خویش استعمال می نماید.

مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای اخذ ترافیک از جستجوی تصویر گوگل و سئوی ووکامرس اعمال دهید اضافه کردن برچسب alt به کل تصاویر تارنما شما میباشد.

Alt text  یک خصوصیت HTML میباشد که به دارندگان تارنما اذن میدهد تا متن را با تصاویر خویش اضافه نمایند. مقصود این متن این میباشد که هنگامی مرورگر قدرتمند به به دست آوردن تصویر وجود ندارد، نمایش داده میشود.

موتورهای کاوش از این متن جایگزین تحت عنوان دلیل جايگاه بندی در جستجوی تصویر خویش به کار گیری می نمایند. اساساً، می‌توانید متنی را برای تعریف اینکه این تصویر خاص چیست، اضافه نمایید.

می‌توانید هنگام لود تصاویر خویش در ووکامرس، متن alt را به همگی تصاویر متاع خویش اضافه فرمایید.

همینطور میتوانید تصاویر جنس سابق خویش را در کتابخانه رسانه بازنویسی کرده و متن Alt  را یک کدام از یکی از به هر کدام از آن‌ها اضافه فرمایید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 14:10

در حوزه گزارش بک پیوند ها هر دو ابزار داده ها تماماً مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ به عنوان مثال:

تعداد لینک و پیوند های Follow و nofollow
Anchor textای که برای آن پیوند مستعمل
دامنه های تازه در مقابل دامنه های از دست رفته
ولی SEMrush همانگونه که در تصویر پایین میبینید، آموزش خصوصی سئو در این باره نیز داده ها جامع تری را ارائه می‌دهد مانند:

اکران بک لینک و پیوند ها به تفکیک مرزو بوم و صنعت
IPهای ارجاع گردیده

تشکیل داد بک پیوند
Moz و SEMrush هر دو ابزارهایی را ارئه می‌دهند تا به یاری آن ها بتوانید مجال های جدیدی را برای ایجاد کرد بک پیوند برای وب سایت خویش شناسایی فرمائید. در Moz نام این ابزار ” link intersect” و در SEMrush نام آن Backlink Gap میباشد.

در هرمورد از این ابزارها اسم وبسایت خویش را وارد می‌کنید و معیار بک پیوند را به نسبت رقبا مشاهده میکنید. همچنین میتوانید وبسایت هایی را که میتوانید از آن ها بک پیوند اخذ فرمایید را ملاحظه کنید.

نکته: در Moz می‌توانید وب سایت خویش را با 5 وب سایت دیگر مقایسه فرمائید. ولی در SEMrush می‌توانید تنها 4 وب سایت دیگر را تحت عنوان حریف تعیین فرمائید.

شناسایی پیوند های سمی
در هر دو ابزار می‌توانید لینک و پیوند های سمی و بی کیفیتی را که می‌توانند به مرتبه وبسایت شما صدمه بزنند را شناسایی فرمایید. آن‌گاه می‌توانید این لیست را درقالب یک فابل ” disavow” در گوگل بار گذاری فرمائید تا از گوگل بخواهید این لینک و پیوند ها را ندیده بگیرد.

SEMrush دراین مورد تلاش برتری داراست. به این دلیل که در‌این ابزار ضمن مشاهده لینک و پیوند های سمی، میتوانید تصمیم بگیرید که آن‌ها را در لیست سپید قرار دهید یا این که به لیست رد کردن منتقل نمائید. از طرفی در SEMrush داده ها تماس صاحبت وبسایت آن پیوند نیز نمایش داده میشود. به این ترتیب میتوانید از وی بخواهید که لینک و پیوند ذکر شده را حدف نماید. البته این امکان ها در Moz در دسترس وجود ندارد.

4/ قابلیت و امکان حسابرسی وبسایت
امکان آتی در مقایسه Moz و SEMrush، حسابرسی تارنما میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد تلاش فنی تارنما خویش را از دید استانداردهای seo پژوهش فرمائید.

از حیث هر دوی این این ابزارها مهم‌ترین مواقعی که بر نصیب فنی وب سایت تأثیر منفی می‌گذارند، عبارت اند از:

محتواهای نسخه برداری گردیده
مشکلاتی که جلوی خزنده های گوگل را می‌گیرند
عنوان ها و تیترهای از دست رفته
به کار گیری بیش تر از حد از لغت ها کلیدی
هر دو ابزار پیشنهادات بسیار خیر را ارائه می‌دهند. ولی در مجموع می قدرت SEMrush را در‌این حوزه نیز رفیعتر دانست. به این دلیل که در Moz مثل نصیب چک دامنه، فرایند اجرا این عمل پاره ای بغرنج خیس و وقت گیر خیس میباشد و می بایست در بین قسمت های ” crawl”، ” redirects issues” و ” page grader” جا به جا گردید. ولی ناگفته نماند که نصیب ” on-page grader” در Moz مشتمل بر داده ها بسیار ارزشمندی پیرامون موردها بالاست.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 12:42

این الگوریتم، نمایشی خطی از مقیاس لگاریتمی فی مابین ۰ تا ۱۰ بود که عدد آخری در نوار ابزار PageRank اکران داده میشد.

امتیاز ۰ در پیج رنک، به ما می‎گوید که چگونگی یک وبسایت تحت میباشد، آموزش خصوصی سئو در حالی که امتیاز ۱۰، معتبرترین صفحه های اینترنت را به ما معرفی می‌نماید.

برای ادراک عالی طرز امتیاز دهی این الگوریتم  ویکی‌پدیا دراین باره توضیح می دهد:

«مقیاس لگاریتمی، راهی میباشد برای اکران داده‌های عددی در طیف کبیر‌ای از مقادیر به طور فشرده. به‌طور معمول گرانقدر‌ترین اعداد در داده‌ها، صدها یا این که حتی هزاران توشه گرانقدر‌خیس از خرد‌ترین اعداد می‌باشند.»

همان طور که در Search Engine Watch گزارش گردیده: «این یک محور تخمینی ۵-۴ میباشد. به عبارت دیگر، با فرض داشتن مبنا ۵، پیوند‌های PR2 با ۵ لینک و پیوند PR1 قابل مقایسه می‌باشند ؛ پیوند PR6 با ۵ لینک و پیوند PR5 قابل مقایسه میباشد و…»

به راحتی می‌قدرت اخذ که در اینگونه قوانینی، لینک و پیوند PR10 با هزاران پیوند PR1 قابل مقایسه میباشد.

عامل تمرکز سئوکارها روی این میزان، این میباشد که پیج رنک از یک کاغذ به شیت دیگر منتقل میگردد. بدین مفهوم که یک اینترنت‌وبسایت قادر است با پیوند شدن به شیت دیگری که امتیاز بالاتری داراست، اعتبار استحصال نماید.

خیلی معمولی، پیج رنک (که از روش لینک و پیوند‌ها دربین اینترنت‌تارنما‌ها منتقل میگردد) به سکو‌‎بندی اینترنت‌تارنما یاری می‌نماید و الگوریتمی بر پایه ی این معنی میباشد که در شرایطی‌که کاغذ‌هات پیوند‌گردیده به آن اصلی باشند، آن کاغذ هم اصلی تلقی می شود.

گوگل در حالا نیز از این خصوصیت تحت عنوان بخشی از الگوریتم خویش به کار گیری می‌نماید. ولی چیزی که اکنون می بینیم با مثال اساسی و اول آن تفاوت متعددی داراست و بسیار غامض‌خیس میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 13:50

در کل خدمت های آمارگیری بر همگی قسمت های اصلی وب سایت پژوهش دارا‌هستند. ولی به طور طبیعیً شاید آموزش خصوصی سئو برخی از این ابزارها قابلیت و امکان دسترسی به کلیه این مناطق را نداشته باشند. در مجموع مناطق و فاکتورهایی از وب سایت که‌این ابزارها میتوانند آن ها رسیدگی نمایند عبارتند از:

منبع ترافیک وبسایت
لندینگ پیج ها
صفحاتی که بیشترین معیار خروج بازدید کنندگان را داشته اند
نوع دستگاه بازدیدکننده
مرتبه بندی کلمه ها کلیدی
و … .
از جمله فرض نمایید می‌خواهید بدانید که کدام شبکه ها بیشترین معیار بازدید را برای وب سایت شما می‌آورند. در‌این حالت میتوانید از اپ نظارت رایگانی مثل گوگل آنالیتیکس به کارگیری نمایید.

10 تا از شایسته ترین خدمت های آمارگیری وب سایت
ولی بیایید به سراغ اصل مقاله یعنی معرفی 10 تا از شایسته ترین خدمت های آمارگیری وبسایت برویم. مایحتاج میباشد اشاره کنیم که هیچ یک از این ابزارها را نمی قدرت بر دیگری بلندتر دانست. به این دلیل که گزینش شایسته ترین ابزار، به آنچه می‌خواهید ردیابی فرمائید و داده هایی که ما یحتاج دارید متعلق میباشد. پس آغاز می بایست حق تقدم های خویش را گزینش نمایید و آن‌گاه شایسته ترین ابزار را برای خویش تعیین نمایید.

1- Google Analytics؛ مورد اولیه در لیست شایسته ترین خدمت های آمارگیری وبسایت
هنگامی حرف از شایسته ترین خدمت های آمارگیری وبسایت میباشد، همواره اسم Google Analytics در ابتدا جدول به چشم میخورد. این خدمت دوست داستنی، یک اپلیکیشن بدون‌پول نظارت وب سایت میباشد که طریقه فوق العاده ای را از کارایی وب سایت ارائه می‌دهد. در گوگل آنالیتیکس میتوانید خلق بازدیدکنندگان و حتی خصوصیت های جمعیتی بازدیدکنندگان را ملاحظه کنید. بعضا دیگر از مهم‌ترین اطلاعاتی که می‌توانید در گوگل آنالیتیکس اخذ نمائید عبارتند از:

پر‌نور شدن این که یوزرها بیشتر از شیوه های کدام واژه های کلیدی وب سایت شما‌را پیدا می نمایند
شناسایی استدلال این که بازدیدکنندگان چرا و چطور از صفحه های تارنما بازدید می نمایند
اکران Bounce Rate یا این که نرخ پریدن
شناسایی لینک و پیوند هایی که بیشترین بازدید کننده را به تارنما میاورند
و … .
ضمن این این ابزار فوق العاده با نرم‌افزار های گوگل مارکتینگ پایین نیز قابل مخلوط میباشد:

Google Ads
Google Data Studio
Google Optimize
Google Search Console
و … .

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:11

شایسته ترین رویه برای عدم مواجه شدن با این هشدار، آموزش خصوصی سئو اخذ حالت جغیرافیایی یوزرها با کلیک بر روی المان های باطن شیت میباشد. در‌حالتی که این وضعیت یابی به هنگام بارگذاری برگه شکل گیرد، گوگل از این شیوه شمارا در جریان میگذارد.

ارسال اعلان هنگام بارگذاری برگه
درصورتی که پیام ها و اعلانات شیت، پیش از لود و بار گذاری بی نقص ورقه ارسال خواهد شد، گوگل از این شیوه به شما اگاهی می‌دهد. اعتنا داشته باشید که داده ها اعلان بایستی در طی به سری به حیث استفاده کننده رسد.

بازداشتن قابلیت الصاق راز از منبع دیگر
به مخاطب اذن دهید تا بتواند سر عبورش را از مکان دیگری نسخه برداری و درج نماید. همچنین در حالتی که که قابل انعطاف افزارهای ذخیره سازی داده ها کاربری نتوانند بر روی فیلد پسورد اطلاعاتی را درج نمایند، این محدودیت ها از روش خطای فوق به وسیله لایت هاوس نشان داده میشود.

کتابخانه های شناسایی گردیده جاوا
درین بخش از گزارش Light House میتوانید کتابخانه هایی که به وسیله گوگل شناسایی گردیده را ملاحظه کنید. قابل ذکر میباشد، بروز بودن و استعمال از واپسین مشی، بسیار دارای اهمیت میباشد.

امتحان اینترنت نرم افزار –  PWA
اکثر اوقات سایت ها سوای نیاز به پیاده سازی و ایجاد نرم افزار اندروید، قوی می‌باشند مانند یک اپلیکیشن گوشی به اکران درآیند. سایت هایی که از PWA دفاع می نمایند، در بعدی از استقبال بسیار بیشتری منتفع خواهند بود. در واقع با امداد این فناوری قدرتمند خواهید بود در دستگاه های متعدد، وبسایت را مانند نرم افزار گوشی نشانه دهید.

از مهم‌ترین فاکتورهای گزینه به کار گیری برای بازنگری و تحقیق اینترنت نرم افزار ها می شود به سرعت و سعی، قابل انجام بودن و موقعیت با صرفه اشاره نمود.

بار گذاری سریع در گوشی
در شرایطی‌که که تارنما شما در تلفن همراه به تنهایی بتواند سریع باشد، ورژن PWA نباید در تعامل با استفاده کننده مشکلی داشته باشد. در واقع می بایست اعتنا داشته باشید که صفحه ها تارنما می بایست به طور بی نقص بار گذاری و در دسترس مخاطب باشند. در شرایطی که که شاخص قابل تعامل بودن شیت در ورژن اینترنت نرم افزار بیشتر از 10 ثانیه گردد، درین بخش مردود خواهید شد. یک کدام از مهم‌ترین کارهایی که می اقتدار برای اعتقادوباور درین نصیب اعمال بخشید، حق تقدم بندی منابع غیر ضروری میباشد. این وظیفه را پلاگین های seo معمولا بر عهده میگیرند، در عین هم اکنون می‌توانید برای اوامر جاوا اسکریپت و ژرف اندیشی در بقیه عنصرها طرح ریزی داشته باشید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 12:39

یک کدام از دیگر از معیارهای مهم توفیق در تولید لینک، آموزش خصوصی سئو تعداد لینک دامنه های ریشه ای میباشد که به وبسایت شما اشاره می نمایند. مطالعات علامت داده میباشد که همبستگی روشنی میان تعداد دامنه های لینک دهنده و سکو بندی فراتر وجود داراست. تنوع دامنه می بایست تحت عنوان بخشی از استراتژی شما یک تمرکز مهم باشد. شما میتوانید تعداد دامنه های منحصر به فرد به شخصی را که به تارنما شما لینک دارا هستند را با استعمال ابزار های Backlink Analytics ببینید.

رابطه موضوعی
شما مدام می بایست وبسایت هایی را آیتم غرض برای بک پیوند خویش قرار دهید که به طور موضوعی با تارنما شما همسو می‌باشند. برای مثال، در حالتی‌که ساخت وب سایت تاکسی مسافرتی را اعمال داده اید و یک وبسایت ماشین کرایه ای مسافرتی را اداره می‌کنید، می بایست بیشتر پیوندهایی را که بدست میاورید از وبسایت های مسافرتی دیگر باشد. وب سایت ها معمولاً به تارنما هایی که موضوعی شبیه را پوشش می‌دهند لینک و پیوند می‌دهند.

2. لینک و پیوند های نامناسب را حذف فرمائید.
چنانچه پیش از اینً لینک و پیوند های نا دارای اعتبار و نامناسبی را اخذ نموده اید خوب میباشد هر چه سریع خیس آن‌ها را حذف فرمائید. بعضا از این لینک و پیوند های نامناسب عبارتند از:

تبلیغات
به کارگیری بیشتراز حد از انکر تکست ها
هر بک پیوند پیاده سازی گردیده برای ویرایش درجه بندی
فهرست مقالات
بک پیوند تولید گردیده به طور خود کار
نظرها نا مرتبط و یا این که هرزنامه ها
بک پیوند های بی ربط
پیوندهای نهفته در کد
حذف پیوندهای نامناسب بخشی طلاق ناپذیر از هرگونه مبادرت مرتبط با سئو آف پیج است. این به شما امداد می نماید تا ویژگی ها بک پیوند خویش را تطهیر کرده و تحت عنوان یک وب سایت معتبرتر شناخته گردید که موتورهای کاوش آن را به طور سزاوار سکو بندی می نمایند.

3. برندسازی فرمایید.


این یک حقیقت به طور کامل به چشم می‌خورد که گوگل به مارک های تجاری جایزه می‌دهد و شغل های مرتبط با ساخت‌و‌ساز اسم تجاری می بایست تحت عنوان یک مبنا و پایه در استراتژی بازاریابی و جستجوگرایانه عظیم شما باشد. ولی معیارهای توفیق یک مارک چیست؟

تعداد جستجوهای مارک
شاید یکی کارکشته ترین شاخص هایی که شما بایستی هنگام برندسازی در حیث بگیرید ارتقاء تعداد جستجوهای مرتبط با اسم تجاری شما میباشد. این واحد سنجش کاوش می‌تواند مرتبط با اسم تجاری شما ، تولیدات و یا این که اسم دامنه شما باشد. برای پژوهش اینکه جستجوهای برندتان چه تعداد بوده میباشد می‌توانید از ابزارهایی مانند Keyword Overview بروید و اسم تجاری خویش را در آن وارد نمایید. از آن بخش خواهید مشاهده کرد که وسعت کاوش در ماه قبل به چه شکل عوض شده میباشد. همینطور بایستی به گوگل ترندز نگاهی بیندازید تا پیرو عشق و علاقه به اسم تجاری خویش باشید.

همت های مرتبط با مارک سازی به گوگل امداد می نماید تا اعتبار شما‌را شعور نماید، به همین استدلال به یک تکنیک اصلی سئو خارجی تبدیل گردیده است. زمانی که یک اسم تجاری ساخت‌و‌ساز می‌کنید، همینطور متوجه خواهید شد که طبیعتا در سراسر اینترنت لینک و پیوند اخذ می‌کنید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 98 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 12:43

با توسعه استعمال از موبایل‌های هوشمند آموزش خصوصی سئو برای جاری ساختن کارها روزانه، تعداد اشخاص بیشتری به وسیله تلفن‌همراهشان به کاوش در گوگل میپردازند. طبق داده های عددی ۶۳ درصد از جستجوهای گوگل در تلفن‌های هم پا شکل می گیرد. در سال ۲۰۱۹ گوگل گفت که برای ایندکس کردن وب سایت‌ها، ربات گوگل ورژن گوشی تارنما را گزینه پژوهش قرار میدهد. این تغییر تحول التفات داشتن ورژن سازگار با گوشی را بیشتر نموده است. برای رسیدگی سازش تارنما خویش با تلفن همراه می توانید از ابزار «آزمایش سازش با تلفن همراه تارنما» با تیتر Mobile Friendly Testing Tool ارائه گردیده بوسیله گوگل استعمال نمائید.


رسیدگی سازش با تلفن همراه تارنما مجموعه نردبان با ابزار منحصر گوگل. در صورتیکه که وبسایت شما با گوشی سازگار باشد پیام Page is mobile friendly را مشاهده خواهید کرد.
سازش وب سایت با تلفن همراه یکی مهم‌ترین نکات seo وب سایت میباشد و دربرگیرنده مورد ها ذیل میشود:

برخورد‌گرا بودن یا این که اکران درست وبسایت در دستگاه‌های متعدد
دسترسی راحت به منو در گوشی
به کار گیری از تصاویر نادر وسعت
خوانا بودن متن ها و گزینش فونت با سایز مطلوب
عالی میباشد بدانید:
طبق گزارش کمپانی ادوبی در حالتی‌که تارنما شما به خیر روی تلفن‌های یاروهمدم اکران داده نشود از هر ده نفر بازدیدکننده، هشت نفر تارنما شمارا رخنه‌ خواهند کرد،
امروزه اکثر برنامه نویس ها وبو طراحان تارنما متوجه عنایت سازش با تلفن همراه می‌باشند، و در حالتی که قصد طراحی وب با وردپرس دارید اکثر مفاد ضروری برای سازش با گوشی با تعیین یک پوسته وردپرس دارای اعتبار و مطلوب برطرف گردد. ولی همچنان یک نکته حائض اهمیت برای بهینه سازی تلفن همراه وجود دارااست که مستلزم اعتنا بیشتری میباشد: سرعت لود وب سایت! با اعتنا به محدودیت‌های دستگاه‌های موبایل تارنما‌های با سرعت لود بیشتر، درجه بهتری برای جستجوهای صورت گرفته در تلفن‌های هم پا استخراج می‌نمایند.

۳- سرعت تارنما
سرعت بار گذاری وب سایت شما یک فاکتور اصلی در رنکینگ وبسایت در گوگل میباشد. همگی ما تجربیات کسل‌کننده عمل با وب سایت‌های نماید را داریم. غرض گوگل نیز استحصال رضایت یوزرها میباشد و به همین عامل، به وب سایت‌هایی که نسبت به تعاملات استفاده کننده عکس العمل سریعتری علامت بدهند، درجه بهتری می دهد. از سال ۲۰۰۹ سرعت وب سایت به طور رسمی تحت عنوان یکی‌از فاکتورهای جايگاه‌بندی تارنما‌ها در گوگل اعلام شد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 12:55

شاید تصور کنید که برچسب‌های توضیح متا برای جايگاه‌بندی موتورهای کاوش التفات ندارند، البته در خریداری نمودن کلیک استفاده کننده از SERP بسیار اصلی میباشند. آموزش خصوصی سئو این گزاره‌های کوتاه فرصتی استثنایی میباشد تا از این طرز محتوای خویش را تبلیغ نمائید و یوزرها را قانع سازید که مطالب این وب سایت دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که در پی آن می گردند.

چه‌گونه توضیحات متا بنویسیم
برای کتابت توضیحات متا یک کاغذ، می بایست خیلی زیرکانه از کلمه ها کلیدی مرتبط استعمال فرمایید. همینطور توضیحات متا بایستی تعریف قانع کننده‌ای ساخت‌و‌ساز نماید که کاوشگر می خواهد روی آن کلیک نماید و وارد وب سایت شما گردد. شما با به کارگیری از پلاگین‌های متعدد مثل یوست بهینه سازی (Yoast بهینه سازی) و رنک مث (Rank Math) میتوانید توضیحات فوق‌العاده‌ای برای پست‌های بلاگ خویش ساخت و ساز فرمایید. ولی برخی اوقات گوگل الگوریتم خودش را داراست و در بعضا مفاد، ممکن میباشد تصمیم گرفته خواهد شد قطعه‌ای از نتیجه ها کاوش را علامت دهد که با آنچه شما نوشته‌اید هیچ مطابقتی ندارد. این مورد بخش اعظمی از مدیران اینترنت‌وبسایت را عصبانی می‌نماید و حقیقتا ادله این حادثه را نمی‌دانند. در‌پی انگیزه‌های احتمالی این اختلال را برای شما لیست میکنیم.

الگوریتم‌های گوگل درباره توضیحات متا
الگوریتم‌های گوگل شیوه اختصاصی خویش را دارا هستند و براساس تمجید‌هایی که برای آن ها صورت گرفته شغل می‌نمایند. از جمله متداول‌ترین ادله برای اینکه گوگل توضیح متای متفاوتی نسبت به آنچه شما ارائه کرده‌اید را نشانه می دهد، این میباشد که الگوریتم‌های گوگل فکر‌می کنند توضیح متای شما، تنها برای یک استفاده کننده خاص یا این که برای یک جستجوی خاص، مطلوب میباشد.

غرض گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد تا محتوای مطلوب را برای پاسخگویی به سوال های خویش پیدا کرده و ایرادات خویش را حل نمایند. در سود، درصورتی که توضیحات متای شما با محتوایی که در شیت وبسایت نوشته‌اید مرتبط نباشد، ممکن میباشد گوگل چیز متفاوتی را آرم دهد. متاسفانه در حالتی که گوگل قصد به تغییر‌و تحول، در نظرنگرفتن، یا این که نشانه دادن چیزی؛ غیر از توضیحات متای شما بگیرد، هیچ کاری نمی‌توانید جاری ساختن دهید. شایسته ترین کاری که شما برای حل این خلل میتوانید اعمال دهید، این میباشد که یک توضیح مطلوب برای توضیحات متای محتوای وبسایت در حیث بگیرید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 13:13

تمرکز کردن برروی لغات کلیدی وقت گیر شایسته ترین تاکتیک در بهینه سازی تارنما میباشد. عبارات کلیدی زمان بر، آموزش خصوصی سئو کلمه و واژه کلیدی یا این که کلمات کلیدی معین یا این که معمولا کلماتی می باشند که بیشتر از عبارات دیگر کاوش می‌­شوند.کلمه ها کلیدی زمان بر ترافیک کمتری برای وبسایت دارااست، ولی نرخ تبدیل به مشتری بالاتری را به­‌همپا داراست. در‌این نوشته‌ی علمی شما‌را با کلمه ها کلیدی وقت گیر بیشتر آشنا خوا‌هیم کرد.

کلمه ها کلیدی وقت گیر این قابلیت را به شما می‎دهد که ترافیک بیشتری را استخراج و همینطور مخاطبان تازه و با علت‌ای پیدا فرمایید.

درصورتی که می‌­خواهید از استراتژی سئوی خویش منفعت بدون نقص را ببرید عالی میباشد در صدر یک روءیت کرد کلی از کمپانی، متاع یا این که اینترنت‌تارنما خویش داشته باشید.

درین نوشته‌ی علمی توضیح داده‌­ایم که لغات کلیدی زمان بر چیست و  چه‌طور می­‌توانید محصولاتتان را فهم و  یک استراتژی صحیح برای آن­‌ها پیاده سازی فرمایید. همینطور توضیح داده‌­ایم که چرا می بایست در این‌شیوه تلاشتان را بیشتر فرمایید.

سفارش اینترنت راز: شایسته ترین ابزارهای جستن لغات کلیدی وب سایت در سال ۲۰۱۹

لغات کلیدی زمانبر چیست؟
لغات کلیدی وقتگیر خاص میباشند و نسبت به سایر کلمه ها کلیدی کمتر متداول­ اند. این لغت ها کلیدی برقسمتی از بازار تمرکز بیشتری دارا هستند. عبارت “کلمه ها کلیدی وقت گیر” از کتاب The Long Tail  نوشته کریس آندرسون گرفته شد‌ه‌است. درین کتاب، کریس آندرسون علامت داده میباشد برای هرمحصول بازاری وجود داراست.

در برخی مورد ها، بازارها خیلی خرد می باشند. براین گستردگی وب می تواند برای بازار خرد، وب لاگ یا این که اینترنت­‌تارنما شما بسیار فایده آور باشد.

یک تیتر مهم
اکثر بلاگ‌ها یک تیتر مهم دارا‌هستند، که آن را عبارت یا این که لغت ها کلیدی مهم می­‌نامند. به عنوان مثال، وب لاگ‌های مادارن معمولا درباره خردسال ها و معاش خانواده میباشد، بلاگ‌های غذایی در خصوص تناول کردن، رستوران‌ها و راهبرد­‌هاست، و البته بلاگ اینترنت­سر راجع‌به سئوی تارنما، هاست و دامنه، ساخت سایت و دیجیتال مارکتینگ میباشد. به صورت کلی بلاگ اینترنت ­راز تبدیل به یک وب لاگ در زمینه ی دنیای آنلاین گردیده‌است.

قضیه یا این که سوژه مهم وب لاگ یا این که اینترنت­‌تارنما شما یک کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت کلیدی میباشد که می خواهید مخاطبان، شما‌را از این طرز پیدا نمایند، مستعمل میباشد. تعیین قضیه مطلوب یک کدام از مفاد اصلی بهینه سازی میباشد.

فکر کنید یک وب لاگ غذایی درباره‌ی غذاهای خانگی ایتالیایی داشته باشید. بعد از آن شما می خواهید در عباراتی مانند غذای خانگی ایتالیایی به وسیله مخاطبان خویش یافت گردید. این خیلی اساسی میباشد که لینک و پیوند وب لاگ شما در موتورهای کاوش در بالا قرار بگیرد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 13:12

seo مهم‌ترین شبکه بازریابی دیجیتال میباشد. آموزش خصوصی سئو یوزرها بطور روزمره میلیاردها کاوش در گوگل برای یافت کردن تولید ها و سرویس ها لازم خویش اجرا میدهند. به صورت کلی در شکل اجرای صحیح کمپین بهینه سازی، رجوع هزینه‌های پرداخت گردیده برای این فعالیت را شاهد خواهید بود. در تصویر پایین مقایسه معیار رجوع سرمایه (ROI) برای اشکال طریق‌های بازاریابی را مراعات میکنید:


راه‌حل دیگر برای اشخاصی که تجارب منفعت‌گیری از seo و این شبکه بازاریابی دیجیتال را ندارند کلام با صاحبان استحصال‌وکار و کسانی میباشد که روی بهینه سازی وبسایت سرمایه‌گذاری کرده‌اند و سود گرفته‌اند. با این اشخاص سخن فرمایید و از تفاوتی که در بیزنس آنها بعد از استخراج جايگاه در گوگل تاسیس شده است بپرسید. اما ممکن میباشد کلیه اشخاص در مقابل نشت داده ها مرتبط با حصول و کارشان حس نیکی نداشته باشند با این اکنون کلام با صاحبان استخراج و شغل های پیروز در گوگل به شما در زمینه‌ی فیض قسمت بودن هزینه‌های پرداخت گردیده برای بهینه سازی وبسایت اعتقاد خواهد اعطا کرد.

گونه های تعرفه بهینه سازی وبسایت
در شرایطی‌که اخیرا پیرو نظارت تعرفه‌های گوناگون بهینه سازی و آنالیز گونه های پکیج‌های بهینه سازی رفته باشید احتمالا متوجه گردیده‌اید که سبک‌های مختلفی از ارزش‌دهی seo وجود داراست. پلن استانداردی برای سرویس ها seo نیست و کمپانی‌ها و سئوکاران متفاوت هرمورد از یک سبک قیمتی استعمال می‌نمایند. بطور کلی ۴ سبک برای انتخاب هزینه بهینه سازی تارنما وجود داراست:

هزینه بهینه سازی بصورت پروژه‌ای
درین شیوه ایفا یکسری وظایف معین برای بهبود بهینه سازی وب سایت به یک فرد ثالث واگذار میشود. ریزه کاری پروژه مشخص و معلوم میباشد و بها بهینه سازی ارائه گردیده بر پایه ی مفاد مذکور در پروژه سفارش داده میشود. در پروژه‌هایی مانند رسیدگی بهینه سازی تارنما، ارتقاء سرعت تارنما، رفع خطاها تکنیکال، تهیه و تنظیم استراتژی محتوایی و مطالعه لغت ها کلیدی، این سبک قیمتی قابل استعمال میباشد. در یک فرصت معلوم با صاحبکار و اجرا کننده seo توافق می‌نمایند که یک‌سری اقدامات صورت پذیرد. بهینه سازی پروژه‌ای یک شیوه مطلوب برای استارت همیاری دربین صاحب کار و کمپانی بهینه سازی و ساخت و ساز متکی بودن در بین طرفین میباشد که میتواند پیشگفتار همیاری مشترک و بلند دوران باشد.

با این سبک نرخ‌گذاري صاحبکار به صدق میداند که چه خدماتی را اخذ خواهد کرد و چه هزینه‌ای برای آن می پردازد. اما خلل اساسی تقریب معیار توفیق میباشد! در‌این طرز بعداز نقطه نهایی پروژه seo وبسایت پیشرفتی نخواهد داشت و در‌حالتی که که در بازار رقابتی میباشید با گذر فرصت ممکن میباشد بقیه رقبا رده شمارا تصاحب نمایند. این شیوه مطلوب منطقههای با رقابت بسیار نادر میباشد

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 13:21